SMM-i elementidega sisuhaldus

Kestvus: 50 ak.tundi, millest 32 ak.t on auditoorne ja praktiline töö ning 18 ak.t on iseseisev töö
Õppetasu: 850 eur / osaleja


ALR Arengukeskus MTÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner:
https://www.tootukassa.ee/et/teenused/karjaar-ja-koolitamine/koolituskaart

 

Kirjeldus

Kinnitatud

Ljudmila Aktürk

ALR Arengukeskus MTÜ juhatuse liige

26.02.2025

ALR Arengukeskusekool

Õppesuund:                       Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad

Õppekava rühm:              Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus

Õppekava nimetus:         SMM-i elementidega sisuhaldus

Koolitaja:                            Aleksei Furs

  1. Üldsätted

ALR Arengukeskusekooli  õppekava „ SMM-i elementidega sisuhaldus  “ (edaspidi õppekava) on alusdokument  täiskasvanute koolituseks erakoolis.

Õppekava lähtub Erakooliseadusest ja Täiskasvanute koolituse seadusest

Õppekava koosneb teoreetilisest ja praktilisest õppest ning iseseisvast tööst.

Sisuhalduri ametikoht on tänapäeval väga populaarne. Sisuhalduri töö on väga oluline firma reklaamimisel ja edasiarendamisel.

  1. Koolituse sihtrühm ja eesmärk

2.1. Sihtrühm – Täiskasvanud, kes tunnevad huvi veebidisaini vastu ja soovivad rakendada oma teadmisi sisuhalduri erialal.

2.2. Eesmärgid – Osalejate ettevalmistamine iseseisvaks sisuhalduseks sotsiaalvõrgustikes

Sisuhalduri põhiprintsiipide valdamine

Gruppide jaoks strateegia väljatöötamine

Tõhusa sisu loomine

  1. Õpiväljundid

Koolituse läbinu

3.1.Kasutab erinevaid sotsiaalmeedia platvorme sisuloojana

3.2.Sisu loomisel kasutab erinevaid sisu tüüpe

3.3.Kasutab sisuloojale vajalikke tööriistu.

3.4.Loob iseseisvalt sisu Canva tarkvaraga

4.Õpingute alustamise tingimused

4.1. Õppija alustab õpinguid kirjaliku lepingu, koolitustellimuse või kinnituskirja alusel.

4.2. Õppimise alustamist tõendab kirjalik leping, tasutud arve või kinnituskiri.

4.3. Veebikoolituse läbimiseks on vajalik mikrofoni ja kaameraga arvuti ning hea arvuti kasutamise oskus.  Kasuks tuleb võõrkeelte oskus.

  1. Õppekava maht ja sisu

Õppekava kogumaht on 50 ak.tundi, millest 32 ak.t. (24 astr.t ) on auditoorne teoreetiline ja praktiline õpe ja  18 ak.t. iseseisev töö.

Teemad.

I. Kursuse tutvustus – 8 ak tundi (sh iseseisev töö 2 ak.t)

– Mis on sisuhaldus?

– Erinevad sotsiaalmeedia platvormid

– Sihtpublik

II. Sisu tüübid – 10 ak tundi (sh iseseisev töö 4 ak.t)

– Visuaalne

– Tekst

– Interaktiivne

– Jutuvestmine

III. Tööriistad ja platvormid – 10 ak tundi (sh iseseisev töö 4 ak.t)

– Sotsiaalmeedia analüüs

– Tööriistad visuaalse sisu loomiseks

IV. Canva tarkvaraga tutvumine – 10 ak tundi (sh iseseisev töö 4 ak.t)

– Tarkvara tutvustus

– Sisu loomine

– Mailidega töötamine

– Disaininõuanded

V. Praktilised ülesanded – 10 ak.tundi (sh iseseisev töö 4 ak.t.)

– Planeerimine ja ajakava koostamine

– Publikuga suhtlemine

– Eesmärgipõhise sisu loomine

VI. Lõplik projekt – 2 ak tundi

– Sisustrateegia väljatöötamine:

Õppijatele antakse näide sihtrühmast, mille põhjal tuleb koostada 1 nädala sisuloomeplaan.

Näiteks: Kokandus, reisimine, sport, eneseareng jne.

Platvormid: (Instagram, TikTok, isiklik blogi, YouTube jne.)

Projekti esitlus

Kokku 50 ak.tundi (sh iseseisev töö 18 ak.t)          

  1. Õppevorm ja meetod

6.1 Koolitus toimub päeva- või õhtuõppes ja kestab 2- 2,5  kuud.

Koolitus sisaldab loenguid, dialooge ja praktilisi harjutusi.  Koolitus toimub seminari vormis, mille käigus õppija saab esmalt kogu vajaliku info koolitajalt ning seejärel on võimalus omandatud teadmisi praktikas kinnistada. Õppija sooritab koolitaja juhendamisel iga teema juures praktilisi harjutusi.

6.2 Õppetöö toimub grupis.

6.3 Õppekeel on eesti või vene keel.

6.4 Õppetöö viiakse läbi auditoorselt või veebis.

6.5 Õppeaja arvestust peetakse akadeemilistes tundides.

6.6 Iseseisev töö hõlmab ettevalmistust igaks õppetunniks, saadud teabe kordamist ja selle praktikas kinnistamist. Koolitaja poolt antud kodutöid, mis hõlmavad erinevat tüüpi dokumentide loomist, kasutades õpitud oskusi.

  1. Hindamise meetod ja kriteerium.

7.1 Teadmiste hindamiseks koostab õppija projekti.

7.2 Koolitus on edukalt läbitud, kui projekt on esitatud ja saab positiivse hinnangu.

  1. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

8.1. .Koolituse läbimise eelduseks on osalemine koolitusel vähemalt 70% kohumahust  ja projekti edukas esitlemine.

8.2. Projekti eduka sooritamise puhul väljastatakse koolituse lõpetamise kohta tunnistus.

8.3. Kui projekt ei ole esitatud, siis väljastatakse koolitusel osalemise kohta tõend, millele märgitakse koolitusel osalemise tunnid.

  1. Õppekeskkond

9.1 Koolituse toimumise kohad on:

– vastavalt koolitaja nõudmisele

– Väike-Ameerika 8, Tallinn

– Zoom keskkonnas või Skype keskkonnas

9.2 Õpperuumid on puhtad, hea valgustuse ja ventilatsiooniga.

9.3 Õpperuumides on õppimise läbiviimiseks ette nähtud mööbel: lauad, toolid, tahvlid. Vajadusel võimalik kasutada projektorit ja arvutit.

9.4 Õpperuumid ja tehnika vastavad tervisekaitse-ja ohutusnõuetele.

  1. Õppematerjalid

Õppematerjalid on koolitaja poolt koostatud.

Soovituslikeks õppematerjalideks on teemaga seotud terminoloogiaga ja muude materjalidega väljatrükid, samuti tarkvarad.

Soovi korral abi tarkvara installimisel isiklikku arvutisse.

  1. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus

ALR Arengukeskus MTÜ poolt kaasatud koolitaja:

Aleksei Furs – IT-spetsialist, sisuhaldur ja õpetaja, kellel on üle 4-aastane töökogemus.

Kogenud spetsialist infotehnoloogia ja tehnilise konsultatsiooni valdkonnas.

Loominguline ja trendidega kaasaskäiv sisuhaldur. Tundlik ja kannatlik õpetaja.

Omab kõrgharidust arvutiteaduse, infosüsteemide ja nende haldamise alal ning praktilist töökogemust suurtes rahvusvahelistes ja kohalikes ettevõtetes, nagu Medicum AS, Orkla AS, DPD AS.

Pidev oskuste ja teadmiste täiendamine. Osalemine erialastel seminaridel, konverentsidel ja kursustel.

Leiab igale õpilasele individuaalse lähenemise, muutes õppeprotsessi võimalikult tulemuslikuks.

 

Copyright © All rights reserved.